تبدا قصتي في فترة المراهقة مكنتش اعرف اي حاجة عن الفتشية ولا الماسوشية بس كنت بمارس العادة السرية بتخيلي بقيام امرأة او بنت بعقابي وذلي لغاية ما تخرجت من الجامعة واشتغلت وعجبتني واحدة جارتي اسمها مني وهيا اللي بدات معايا الكلام انها معجبة بيا والصراحة هيا جميلة جدا وبيضاء وتمتلك رجلين في منتهي
هل تحب قراءة الاعترافات الجنسية للبالغين والاعترافات الجنسية الحقيقية والتي ينشرها المستخدمون من تجاربهم؟ اذا انت في المكان الصحيح. في صفحة الاعترافات الجنسية الحقيقية الخاصة بنا ، نسمح بجميع أنواع التجارب الحقيقية التي ينشرها المستخدمون الذين يجدون السلام بعد نشرها. إذا كنت ترغب في نشر شيء ما ، سواء كان اعترافًا جنسيًا للبالغين أو قصة عادية تتضمن تجربتك ، فأرسل إلينا وسنراجعها
شاهد اهم موضوعات وشاهد الفيديو واحصل على هديتك الفورية
ليلى مغربية عازبة من مدينة أكادير تعرض نفسها للزواج بأقل الشروط
مطلقه 38 عام مطلقات للجواز و مطلقات للزواج بالهاتف
افتح هنا واحصل على هديتك واحصل على اجمل بنات للتعارف
فى حالة عدم فتح الفيديو مباشر ادخل من هنا
مجلة الأستاذة
امغربية شابة من مدينة مراكش تعرض نفسها للزواج بأقل الشروط
افكار مشاريع ودراسات جدوى للمشاريع
ارقام نساء ورجال.من جميع الدوال العربية على المباشر
لاتتردد ادخل وستجد افضل واجمل بنات للتعارف
الجمال يتاكلوا اكل وبعد فترة اتخطبنا واتجوزنا بدون اي مشاكل وشقتي في بيت الاسرة ولكن معظم وقتنا بنقضيه تحت مع امي وبمجرد تزوجي من مني وكل مشاعر الفتشية والماسوشية تفجرت ومكنتش قادر امسك نفسي وقعدت اقاوم اني مقولش لمراتي ولا افضح نفسي ومش قادر اتوقع رد فعلها ايه هيعجبها هترفضه هاسقط من نظرها فضلت كده كام شهر مش عارف اعمل ايه ومرة زعلتها وحاولت اصالحها وهيا كانت رافضة اي مصالحة روحت موطي وبست رجليها علشان تسامحني فقالت لا قوم مينفعش خلاص هاسمحك بس قولتها مش هاقوم الا لما اقولك علي اللي في نفسي من ساعة ما اتجوزنا قولتلها انا بحبك تعاقبيني لما اغلط وتربيني علي مزاجك وتذليني واكون خاتم في صباع رجليكي اندهشت اوووي من الكلام ده وكانت مستغربة قعدت اشرحلها واوضحلها وهيا مستغربة ومش مصدقة المهم ورتها شوية حاجات علي النت من قصص وافلام وصور
برضه فضلت مندهشة ومكنتش مستوعبة وقالتلي سبني لبكرة ااقولك راي
تاني يوم بسالها عن الاخبار قالت هيا مش هتقدر تضربني ولا تذلني معندهاش القدرة علي كده وسكتنا علي كده وحصلت مشكلة مع والدتي وامي قالتلي وشتمتها وضربتها رغم انها مش غلطانة وراحت بيت ابوها وسبتها ست شهور مسالتش فيها المهم حاولت اكلمها وارجعها بس بعد الشوق ما قتلني ليها بس اللي سبب الجفاء والبعد كان والدتي والزن علي الودن امر من السحر وفضلت اتصل بيها كل يوم واحاول اقنعها انها ترجع وأخيرا وافقت تقابلني بره بيتهم في كافيه شوفتها كانت في قمة الحلاوة وسلمت عليا بفتور وقالتلي انا عايزة الطلاق مش هاعيش معاك تاني ولا مع امك هيا قالت كده وانا انهرت وتوسلت ليها الموضوع مش هيتكرر تاني وهتكوني انتي الرجل وانا الست والشورة شورتك وانتي كل حاجة قالتلي ايه اللي يضمنلي كده قولتها شوفي انت عايزة ايه ضمان كل اللي عايزاه يضمنلك كده قالتلي دفتر ايصالات امانة خمسين ورقة تمضيه وتبصم علي بياض وحاجة تانية العقاب اللي كان نفسك فيه هتاخده بس قبل ما تيجي تتحايل عليا وعلي ابويا وامي اني اروح معاك قلتلها فين هتعاقبيني قالتلي في شقة وفاء صاحبتها جوزها مسافر اسبوع شغل وهيا هتسبلنا الشقة من الضهر لغاية ما اخلص معاك لو عايزني ارجعلك دي شروطي
قابلت مني في الشارع وروحنا علي شقة وفاء صاحبتها ووفاء فتحتلنا الشقة وكانت جاهزة انها تخرج وقالت لمني كل حاجة جاهزة وقالتلي يا حسام متزعلش مني هيا متستاهلش منك كده وقولتلها غلطة مش هتكررة وردت وفاء وقالت هيا من جهة مش هتكررة هيا فعلا مش هتكررة وراحت ماشية دخلنا اوضه فيها سرير ومن طرف السرير يوجد حبل مربوط في السرير ومني قالتلي تقلع ملط خالص الصراحة تنحت وخوفت قالتلي مش عايز ممكن تروح لامك وتطلقني ونخلص روحت قالع القميص والفانلة والبنطلون وسبت البوكسر راحت مشاورة عليه وقالت وده كمان قلعته راحت منيماني علي بطني بس النص التحتاني مش علي السرير علشان يكون ظاهر ليها وفلقستني بطريقة تخلي فتحة طيزي باينة وربطتني ربطة جامدة اووووي وراحت قالعة الشراب اللي في رجليها وحطته في بقي وحطت كمامة تاني علي بوقي وقالت علشان صوتك ميطلعش وراحت ساحبة شنطة كبيرة كانت تحت السرير وكان فيها خرزانة رفيعة وواحدة تانية تخينة وبرطمان معرفش ايه اللي فيه وقالتلي علشان تبقي فاهم انت مش هتخرج من هنا الا لما تكون مرة ومرة بجد وراحت عاملة بالخرزانة في الهواء صوتها رعبني وبدات الضرب بكل قوة وانتقام وبتقولي ست شهور اضربهم في ثلاثين يوم يبقي بمية وتمانين وتضربهم في عشرة يبقي الف وشوية لا انا هاكتفي بخمسماية خرزانة وعارفة انك هتبقي مرة قبل ما يخلصوا وبدات تضرب وانا اصرخ وصوتي مش طالع وهيا تقولي انا هاخليك تصوت زي النسوان بس مش هنا عند امك يا حيلتها وبعد متين خرزانة لبست جونتي بلاستيك في ايديها وفتحت البرطمان وقالتلي دي شطة زيت وراحت دهني طيزي مكان الضرب والالم كان رهيب مش قادر استحمله وراحت خارجة بره وسبتني اتالم وغابت حوالي نصف ساعة ورجعت قالتلي خلاص بقيت مرة هزيت راسي بنعم قالت مش كفاية انا عايزك تكون مرة وعايزة تتناكي اتصدمت من اللي هيا عايزه توصلني ليه قالت انت لسه شايف نفسك رجل وانا هكمل الخمسمية وبدات الضرب ومسابتنيش الا بعد ما خلصت العد وراحت دهني ليا شطة تاني بس استغربت انها محطتش شطة في فتحة طيزي ومن الالم الرهيب استسلمت وهزيت راسي بمعني اني موافق علي اللي هيا عايزاه قالتلي يعني افك بقك اسمع منك أنك مرة وعايزة تتناكي ومتوفقش كلام لغاية ما اديك الامر وراحت محسسة علي طيزي وراحت مبعبصاني وراحت فكت الكمامة وشالت الشراب علي طول قلت انا مرة وعايز اتناك قالتلي عايزة يا لبوة انتي مرة قلت انا مرة وعايزة اتناك فضلت اقول لغاية ما قلتلي صعبتي عليا يا ممحونة انا افتكرتها سامحتني واكتفت لقتها بتقولي هاريحك وهتتناكي ولقتها بتنده علي وفاء وقالتلها هاتيه لقيت جوز وفاء داخل وعريان وبتاع واقف وقالتلي هيثم هينيكك بناء علي طلبك يا شرموطة فضلت اتحايل عليها واترجاها انها ترحمني ومتعملش كده قالتلي انت تستاهل اكتر من كده ده انا هخليك شرموطة قدام الناس كلها


أضف تعليق