![]() |
| هاي حبايبي القصه دي علي لسان واحده صاحبتي و بتحكيلي |
هي سنها 30 سنه متزوجه بقالها خمس سنين و عندها ولد و بنت هي بيضه اوي و شعرها اصفر و عينيها خضرا ومليانه شويه حوالي 80 كيلو و طولها 165 سم بزازها متوسطين بس هانشها كبير يعني تخينه من تحت و جوزها طويل وعريض و لون بشرته قمحي و بتاعُه كبير طويل وتخين و هاريها نيك بكل الاوضاع في بقها وبين بزازها وتحت باطها وطبعا في كسها وطيزها الكبيره الطريه وهي خرمها ضيق كل مره يدخلها في طيزها تصوت وتتوجع وسالتها مدام بيتعبك ويوجعك ليه بترضي يدخله في طيزك قالتلي انا بحبه بحب ابسطه المهم هي امها سنها 58 سنه اتجوزت و مخلفتش غيرها سكس مصري وهي كمان بيضه اوي و تخينه بزازها كبار و ليها كرش و وراكها قشطه و مليانين ابوها جاله ماموريه عمل هيغيب فيها شهر هو سنه 60 سنه ومش بينيك بفاله اكتر من خمس سنين صحته علي قده بس امها هتموت علي زوبر بس الظروف و المجتمع مخلياها تقضيها لعب في كسها و بزازها و راحت طلبت بنتها في التليفون و قالتلها تيجي تقعد عندها الشهر الي ابوها مسافر فيه وراحت هي و جوزها وولاده عند بيت امها و البيت كبير كانت امها بتنام في اوده و هي و جوزها في اوده وولادها في اوده و طبعا جوزها عاوز ينيكها عادي واول ما حط زوبره في طيزها بقت تصوت وتتوجع امها سمعت الصوت وقامت تتسحب علي الاوده بتاعه بنتها وزقت الباب بالراحه وشافت بنتها عامله وضعيه الكلبة وجوزها نازل نيك في طيزها و ماسك ببزها بيفعص فيهم الام هاجت اووووووووووي و شلحت الجلابيه و تاخرت الكلوت علي جنب وابتدت تدعك في كسها وتدخل صوابعها و تزوم اههههههههههه اوووووووووووو اوووووووووووووووف اححححححححححح البنت سمعت اهات امها و قالت لجوزها في صوت لما اقوم اشوف وامها مش داريه وقامت فتحت الباب لقت امها هاريه كسها دعك و بزازها طلعين من هدومها صعبت عليها امها وراحت حضناها وامها قالتلها معلش يا بنتي اسفه مقدترتش امسك نفسي من صوتك جوزها شاف المنظر راح مداري زوبره قالتله معلش يا حبيبي قصص سكس دي امي و صعبانه عليا تعالي نريحها و شدت امها من ايديها و الوليه ما صدقت راحت واخده زوبر جوز بنتها في بقها تمص وترضع و تزوم ااااااامممممممممممم امممممممممممممم اممممممممممم و بنتها راحت تقفش في بزازها و تلولو في الحلمات و الراجل لقي حماته بتمص احلا من مراته بس قلها ما ينفعنيش الكلام ده انا عاوز طيزها راحت حماته لفت له طيزها و قالتله بس بالراحه و متدخلوش كله يدوب الطزبوش وهو ما صدق تف في طيزها و ابتدا يبوس الخرم و يلحسه ويزوق لسانه و بعدين راح حاطط زوبره وهي تصوت وتقوله اهههههههههههه
شاهد مواضيع مميزة قد تهمك ايضا
طيييييييييييييييززززززززززززي طييييييييييييييييييزي حرام عليييييييييييييككككككككككك كفااااااااايييييييييييه رااااااااسسسسسسسسسسسه اوووووووووق اححححححححححح وهو يقلها اههههههههههه طيزززززززززززك احلا من طيز بنتك و عامل يدخ و يخرج زوبره في طيزها و هي خلاص علي اخرها و تترجاه ينزل لبنه ويرحم طيزها وراح شادد مراته من شعرها و مقربه لكس حماته علشان تلحسه و تخليها تجيب لبنها علشان لما هتجيب هتقمط بطيزها علي زوبره و فضلو كده لحد ما نزل لبنه في طيزها و بنتها بقت تلحس اللبن من طيزها و ابتدت العلاقه بيتها هما
.gallery-container {
display: flex;
flex-wrap: wrap;
gap: 10px;
justify-content: center;
}
.gallery-container img {
width: 200px;
height: auto;
border-radius: 5px;
transition: 0.3s;
cursor: pointer;
box-shadow: 0 2px 6px rgba(0,0,0,0.2);
}
.gallery-container img:hover {
transform: scale(1.05);
}
/* Lightbox تأثير التكبير */
#lightbox-overlay {
position: fixed;
top: 0; left: 0;
width: 100%; height: 100%;
background: rgba(0,0,0,0.8);
display: none;
justify-content: center;
align-items: center;
z-index: 9999;
}
#lightbox-overlay img {
max-width: 90%;
max-height: 90%;
border: 3px solid white;
border-radius: 8px;
}

























function openLightbox(src) {
document.getElementById(‘lightbox-img’).src = src;
document.getElementById(‘lightbox-overlay’).style.display = ‘flex’;
}
function closeLightbox() {
document.getElementById(‘lightbox-overlay’).style.display = ‘none’;
}


أضف تعليق